dålig uppdatering, sorry

men jag har typ vart borta heeeela dagen,dagen börja med att jag typ log och sov så kom mamma in och bah;uupp nu ! vi ska snart åka och jag bara WTF?! redan men klockan var typ 11 sååå typ gick upp då och fixa mig och sånt sen stack vi, och jag typ köpte en rosa tröja som det står ngt på? rosa nagelack, peace örhängen, asså inte sånna därna stora men små typ, tar bild på dom senare ! ;) ny mascara typ ngn rosa från cubus? foundation 24 timmar elr ngt xd tror det var allt? men jag ska typ köpa mer på stan för vi åkte till ikano och shoppa där,men senare åkte vi till net on net och ska snart köpa en mini pc dator ^^ och typ en kamera med 6mx eller vare heter xd och sen åkte vi till öOb och där köpte jag 2 energidrycker och ngt konstigt godis? ;) sen åkte vi hem och då åkte jag direkt till handlarn för att möta upp hanna för skulle få min adidas , så nu har jag den och allting ;) sitter och chillar framför datan nu :D men pöss pöss hör av mig senare ;* <3

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

min sööööööööta älsk!<33333

2010-12-26 @ 18:31:24

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0