♥ Dag 7 – Min bästa vän.

man kan direkt inte säga vem som är min bästa vän, för känns som jag har rätt så många?
och det känns skönt att ha många bästavänner, och jag litar på just ALLA !
alla är som mina änglar , som skyddar mig ifall det händer något .
och nu orkar inte jag säga alla? men dom kommer alltid ha en stor del av mig,
och jag talar sanning nu , vi kanske bråkat då och då ,
men det ordnar sej alltid? jag har tappat ngra bästavänner på senaste tiden,
men jag har alltid lika kul med dom och dom är otroligt söta !
älskar er allihopa , puss :**

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: LOVISA

har utsett vinnaren från veckans blogg nu :D

blev det du? grattis isf! :)

om det inte blev du, lycka till nästa gång <3



http://liindstromarn.blogg.se/2010/december/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment

2010-12-20 @ 12:18:50
URL: http://liindstromarn.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0