♥ Dag 21 – Mina vänner som jag verkligen kan lita på.

men jag har faktiskt ganska många vänner jag kan lita på,kan inte säga direkt alla namnen för då blir det en låååång lista :) men jag älskar alla mina vänner, dom är undera bara! finns inget finare :*
älskar er allihopa!
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
finns ganska mycket,men när jag tänker på linnea min syster & bästa vän
hon är död , alla kanske inte tror på det?
men hon dog framför tåget och jag såg allt typ
asså jag såg inte när hon hoppa , utan delarna som var kvar
fast det enda som var kvar var bara blod..
när jag tänker på det så kommer tårarna fram,
men jag försöker att vara stark som Fan!
och när folk bara kommer och klagar på mig hela tiden sjunker jag ännu lägre
och dom vännerna jag har nu har verkligen hjälpt mig!
tack så mycket för ni är vid min sida och stöttar mig,
behöver verkligen det,
lots of love <3

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0