♥dag 2 - mina föräldrar

dom kan vara ganska jobbiga ibland,för ibland tjatar dom för mke !
men dom är underbara båda två ibland,men kan skriva av dom ;)
pappa;
han heter mickael carlsson (y'
han kan vara rätt sträng ibland,
men nuförtiden skrattar vi mest ihop,
och jag älskar verkligen det fan!
förut gjorde vi inte det =( synd!
men nu är vi alltid glada och sånt,
och han är jätterolig och att fira julafton och allt med honom
är faktiskt alltid lika roligt (A)
han jobbar på tekniska verken, vetefan vad man gör där ? :o
men han jobbar där iallafall,
han är 40 år gammal och en stolt pappa ;)
jag har bara sett han gråta 1 gång,
och då sved det i mig vafan!
men jag älskar min pappa,vill inte ha ngn annan :) <3
Mamma;
hon har ställt upp ända sen jag var som ett litet barn,
hon satt vid min sida när jag grät , det gjorde min pappa med ;)
det är faktiskt kul att gå med henne på stan bah för att hon har typ samma smak som mig,
jag får typ vad som helst för henne :D hon är fan as rolig, måste säga det XD HAHA!
jag är glad över att ha den mamman jag har , hon är som en ängel,
och jag kanske överdriver nu , men allt är fan sant!
vi kan prata om just allt,vad som pågor,
jag skämms inte för henne , kan säga vad som helst till henne,
hon heter erica carlsson , 39 år ;D <3
har inte världens bästa bild men har en när hon var riktigt ung?
inte direkt världens finaste..

Älska både mamma och pappa ;)
(överdrivet...)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: TIEPAMANDAHH

aw miin pappa heter också mikael carlsson (y :D <3

2010-12-16 @ 18:52:10
URL: http://tiepamandahh.blogspot.com

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0