♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.

har ganska många favoritminnen,men kan berätta några ?
en kväll då man var med rebban och lollo,
vi var i borensberg och rebban skulle in och pinka i husvagnen och jag och lollo
vi stog utanför , jag och lollo kan bli rätt flummiga på cola fast fattar inte why? (;
men iaf vi stog och kolla upp mot himlen och så skreck typ jag eler ngt AAJ det regnar kossor
och jag och lollo sprang in i typ rebbans tält och typ satte oss på knä och så ramla jag bakåt
och lollo med och så börja vi typ as garva och jag bara aj mitt huvud och så börja lollo garva och
typ kom rebban ut och fråga vafan vi höll på med XDDD men alla minnen med lollo och dom andra i bbg är underbara :D
vi har alltid lika kul ! ;)
och sen en gång typ när jag skulle lära mig diskmasiknen så skulle jag typ sätta på vattnet
och ni  vet ju att man mst ha på vattnet för att diskmaskinen ska diska elr ngt?
så mamma bah sätt på vattnet så satte jag på vattenkranen XDDDDDD
och mamma börja as garva och jag bah wtf? hon bah inte deeeen XD utan det var ngn svart knappXD
så börja alla as garva xd
men jag har tusentals minnen som jag aldrig glömmer,dom kommer alltid ligga i mitt hjärta :)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0