♥ Dag 16 – vad du gjort hittills.

typ vakna för 2 timmar sen eller 1 kanske ? så hörde man någon komma och typ voffa eller något? jag bah ; wtf ?! och det var klart zina xd men då gick jag upp och käka frulle sen nu sitter man här ;) fätt mycket jag har gjort..men som jag sa så typ skulle jag bara mobilblogga?nejdå kommer sitta vid datan lite också :) för min mobil har tiiep inget batteri så aah ;) och jag ska hinna klart med 30 dagars listan innan december är slut så typ ska göra två om dagen ;) good idea ? (stav) men iaf nu ska jag kolla på fiiiiiiiiiiiilm♥bye :) <33

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

saknade älskling...<33333333

2010-12-27 @ 15:55:22
Postat av: fatema

saknade älskling...<33333333

2010-12-27 @ 15:55:33

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0