♥ Dag 11 – Mina syskon.

jag har bara ett syskon,och det är en bror
han heter Robert carlsson, fast kallas för robban
han är 4 år äldre än mig, (y'
och han är typ fett lååååång ;o
vi har hjälpt varandra genom allt,
fast ibland har vi bråkat,men det ska väll en bror och en syster göra ngngång?
han är faktiskt ganska rolig,
och får mig alltid att skratta,
jag är bara ärlig nu, även ifall ni tycker kanske att det låter överdrivet
så älskar jag han, han är en underbar bror!
och vi kommer alltid hålla ihop som syskon,
älskar dej bror, alltid! <3


som ni ser så är det en gammal bild,
men han har inte så många bilder typ ;p


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0