♥Dag 1 - presentera mig själv

Jag heter Jessica marie elishabet carlsson, jag är 12 år och bor i linköping/lambohov ;) Jag är ganska lång , men jag kommer inte växa mer tyvärr..så blir att typ vara kortis på gymnasiet kanske? x) jag skrattar ganska mycket och jag jag är ganska humoraktig tror jag ? XD jag umgås mycket och är inte rädd för att träffa några nya vänner ;p . folk tror annat om mig,men kan ju bara säga att jag talar ren sanning , jag kan va rätt dryg ifall ngn kaxar mot mina vänner, eller snarare sagt riktigt förbannad.
min barndom 2-4 har varit riktigt jobbig..
dög man inte till så sket man i en , och jag var tydligen en av dom?
jag är så jävla mke finare och gladare nu än vad jag var förr,
men har fortfarande lite problem kvar,
och det är i hjärtat , ngt jag aldrig kommer glömma,
det värsta jag vet är när folk snackar skit och sen kommer man och säger jag älskar dig?
för att synas lite?
jag har hört massa skit snack om MEJ som itne ens är sant?
för dom som verkligen HATAR MIG kan ju lixom komma och säga det ist för att bara snacka ännu mer?
för orkar inte höra ffrån den ena och den andra,
har hört mke om att jag är fetto? men själv är jag nöjd med mig själv?
och om det är en vän som söker snygghet och smalhet och popularitet så behöver ni inte mig?
för jag går in på folks insida inte utsida,men alla mina vänner är totalt underbara !
och jag älskar dom,
nu vet ni lite men är sämst på sånnahära teexter (y) ;)
gick i fyran då, vet att jag var ful?

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

du e snygg fin och allt älsk älskar DIG mest

2010-12-14 @ 18:43:22

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0