15:53 hemma :D

kom hem nyss , jag var kvar i skolan och snacka lite mäh ngra ^^
iaf skolan börja med typ läsning och sen så snacka vi om julkalendern och allt shiit
sen hade vi typ arbetschema en liten stund , sen vart det lucia :p
efter det vart det rast och allt, gick till skolsyster för att jag skulle mäta och sånt ;P
sen vart det matte,typ bara jobba i häftet , fick inte så mke gjort men ändå XD
sen hade vi religion , vi snacka mest..
sen vart det mat, åt inte så mke det var typ äckligt..bara typ ngra clementiner.
sen vart det rast,typ mest snack och sånt :D
typ så vart det engelska sen sluta vi, men jag var kvar och snacka som ni redan vet ;)
och ska snart träna sen blir det plugg ikväll,men hör av mig senare ikväll
puss hej :D



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0