tjena alla 8D

hej alla !
jah sitter i husvagnen mäh faster,jessica,mamma,pappa,robban oh zina ;)
fick låna fasters data , så här fick ni ett litet inlägg ;)
jah har sett att amanda hjälpt mig lite ;D tack bby §
min brorsa äh fett cp , men idah har jag typ kollat på film , oh duschat , hoppat studsmatta oh skit.:P
försöker blogga men asså min pappa oh bror håller på , men kommer såklart höra av mig mer ikväll , puss ♥


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Amanda c:

ställer alltid upp för dig :)♥

2010-08-02 @ 11:09:32
URL: http://mandirawr.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är bäst!!!

2010-08-05 @ 14:00:46
Postat av: emma

håller med :D:D

2010-08-05 @ 14:01:32

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0