stackars mamma...

ska berätta allt , 
vi cykla typ nerför en liten nedförsbacke,
oh mamma hade pappas cykel & mamma styr inte så bra på den ,
men jah åkte före henne & hon efter mig .
då typ hörde jah någon skricka bakom mig ,
då kolla jag back & såg mamma ligga där,
jag hoppa av cykeln & sprang fram till henne,
grät nästan , ville inte se min mamma blodig & gråtande,
men då tog jah papper & torka av blodet ,
men så kom en springande gubbe med papper & vatten oh allt ,
oh tog hand om mamma , tog bort allt blod & allt
senare så vart allt bra med mamma , hon har bara lite sår på näsan,läpparna & vid ögat,
fett synd om henne .. så vi bytte cykel så jah hellre skadar mig istället för mamma,
men gubben hette typ hans hasselberg, & han ska få dagens ros sa mamma ;))
men aja har köpt fika till imorrn & så ska vi ha lite söndagsmys,
vi ska äta snart också , grillat , mmmmh !
men  hörs lite senare så puss ;*

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0