seriöst ? -.-

Postat av:

LÄR DIG STAVA JÄVLA FJORTIS !
svär du kmr lägga ut detta som jag skriver.
HAHAHAHAHA fett omoget'
du är grymt jobbig, lägg ner bloggen
den suger

svar;
asså seriöst ? ,
dom som hatar mig & min blogg kan fan dra !
jah får ha vilken jävla stil jah vill ,
jah får ta vilka jävla bilder jah vill , stava hur fan jah vill ,
du äh inte min morsa , oh kommer aldrig oh bli
så sluta upp mäh det kommer fan kolla up ip-adressen om du håller på så jävla mke ;S;S
jah lägger mig inte för en sån som du ,
men jah skulle hellre vilja va en fjortis ist för en jävla fegis framför dataskärmen som du !
vågar du inte stå för ditt namn kanske ? ,
pallar inte mer idioter , så stick härifrån din jävla rubbade ***** !

pusspårej !


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: sofiaa

skit i dom idioterna,

asså dom spelar bara !

dom vill bara vara som dej , bara att dom inte kan det .

puss älskling

2010-08-15 @ 20:55:10
URL: http://sofiaaa.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0