ooh shit .

HAHAAHAH, fett bra kväll :D
ska berätta aaaaaaallt !

ttyp först vänta vi på bussen kanske i 20 minuter för vi missa den 18:57 x))
så satt vi & snacka lite tills bussen kom :P
senare så satt vi bussen påväg in till stan & då ttyp sjöng min morsa ?:S
AHAHAH, skämde ut mig som fan , men whatever ? x))
sen gick vi av & gick till filmstaden & träffa robban :p
senare gick vi till ngn kithen nånting,
oh åt där, friterad kycklig oh så åt jag kycklingsnitzhel , HAHAHHAHA
sämst på att stava ^o)
men senare så gick vi & tog taxi hem ,
sen min pappa bah t taxichaufören ,
- har du sett göta kanal ?
- naae
- du vet båtar , wrum wrum ?
- hahah , nae :)
- skit på dej !
- ahahahahah , det har jag inte hört
så ttyp betala vi & senare så as garva farsan påvägen hem
fan han garvar ärligt som en tjej ;o
HAHAHAH, sämst fan :)
så just nu sitter jah hemma med väääärsta värken i magen ..
ska nog sova & få bort det onda även fast klockan äh 5 minuter över halv 11 :)
fan ¨, söndag imorrn -.-
men lääääängtar till lägerskolan & få träffa fatema  :)) :*
men hejdå alla söta :*
maten ;

friterad kyckling , mums ! :)


kycling på pinnar typ :o



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0