nu ska lilla jessica sooova ´:)


måste gå oh lägga mig lite tiidigt idah för imorrn måste jag upp oh packa oh sånt , har inte orkat det idag ^^ 
men kanske kollar lite på tv innan jah somnar , men ska stänga av datan iaf ! , så sista inlägget för idag oh kanske för 1 vecka , vi får se om amanda vill blogga för mig , vissa säger att hon inte bloggar så mke , men det är tur att hon iaf bloggar för miig ! , så klaga inte :)
kommer sakna fatema,maryam,shabbe,bella,farre,salle oh alla andra där hemma :(
vi har haft otroligt roliga dagar ihop :) men om ni vill att jah ska följa eran blogg så skriv i en kommentar ! :)

massa kramar oh pussar från miiiig (aa'

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: ♥Claaaudia ♥

kom :)mentera nått sött

Vart ska du?

2010-08-10 @ 10:48:51
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: Anonym

följ min a)

2010-08-10 @ 14:27:29

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0