Min lilla älskling, dö inte ! ;'(

Tjorven,tjockis,sötnos,
snart dör du , du får verkligen inte det, du var den som tröstade mig, även fast du bara är en katt, är du mer än guld för mig, min bästa vän , även fast du kanske bet mig då oh då , så älskar jah dejj ändå, när du dör ska jah göra en kista åt dejj älskling, en fin , kommer aldrig glömma dej min lilla tjoockis! <3 kommer gråta i floder efter dej , du har fel på höfterna , oh är mke gammal, jah önska jah kunde göra nått , bara du stannar på jorden här med mig, min ängel , jag älskar dig (L) glöm inte mig , puss <333333333333





älskardighjärtat ,§

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

jag höll nästan på och tjuta det är synd om den

fast det är ett djur

så, nu har jag kommenterat

2010-08-08 @ 20:32:12
Postat av: hanna

min katt hette tjorven, och den blev överkörd.. )';

2010-08-08 @ 21:40:14

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0