kommer sluta blogga så ofta :D

under helgen är jag i bbg så kommer inte kunna blogga på heeeeeeeela helgen ,
men det blir oh vara med hanna där ute, så blir ingen rix fm för mig ..
men kommer bli skojj & slippa skolan lite nu (H) , men ttyp sitter oh lyssnar på musik i spotify,
men kanske ska skriva om dagen lite ? ,
jajajaj ! , jag vakna vid 7 oh somna om , var fett trött & magen var seeeeeeg !
men så vakna jag kvart i 7 oh bah orka inte gå t skolan , så stanna hemma (H) ,
ttyp satt vid datan & sov mest , det är nästan  bara vad jag har gjort idag,
föresten ska börja röra på mig nu , börja jogga men vill inte jogga ute så gör det inne ,
på ngn maskin , vetefan vad det äh , men aaja , ska dra så hejdå alla söta !
asså garva inte , jag hade inget smiink x''))))

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0