hiss or diss? :o

som ni ser så har jag ändrat på bloggen & blev skit nöjd ! (:
men jag vet ju inte hur ni tycker? ,
men ni kan ju skriva vad ni tycker ? :D :D
men ska snart ändra headern lite ;//
men kanske ska skriva om dagen ? ,
först på morgonen mådde jag väll inget bra .
men jag fick försöka gå iaf, men allt blev mke bättre efter,
vi hade språkval först, buhuhu!
men det var ganska kul faktiskt :o
men vi fick läxa också , så måste tyvärr träna -.-
men senare så vart det svenska trorjah x))
vi ttyp gjorde nått ? :O
senare så hade vi idrott, jag var inte med
men var endå tvungen att gå spåret , puuuh :(
lixom en sminkad fjortis går spåret ? :O alla andra liksom ttyp äh svettiga & uueee !!!!
hahaha, skojja bara :D
men iaf, senare stack jah,eman,omta,natta & simona oh ttyp tog äpplen åsooo (:
plommon ooockså ? (AAAA)
men precis då hade vi so , vi snacka om demokrati & dik...? någonting :D
senare hade vi lunch, sen fick vi gå hem :D
men jah gick hem med eman , & senare så drog hon så satte & tänkte bara ,
så kom farre,salle & maryam , dom trodde jag var ledsen , men var inte det .
men orkar inte skriva allt ? , men ni har hört ganska mke om min dag,
rolig eller tråååkig ? x) ) <3
men iaf , har vart oh handlat , 2 behårar, puder-borste , rosa nagellack & fantaaaaaaa :D
men tar säkert kort på det & föresten en ny platt-tång , WIIIIIHOOOOO :D <3333
men orkar inte skriva mer , så pusspåeralla<3

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Anonym

du ändrar din hela jävla tiden :S

2010-08-24 @ 21:00:18

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0