hejsvejs ! ♥

idah vart det att va mäh fatema , becca , bella oh shabbe (L)
ttyp vakna nått mäh 10-11  , såg att mamma vah vaken ,
då ttyp satte jah på tv:n , fanns inget bra där , så satte mig framför datan ,
i mitt rum , den verkar funka ;) men så skrev becca oh fråga om vi skulle va, jah sa såklart ja,
för imorrn så ska jah åka till bbg, asså hoppas det , :$
för ttyp mina älsklings skor äh där oh min älskling tröööja :)
hihi, snart börjar skolan :p men då kommer jah faktiskt kanske blogga mer ? ,
asså om det är dålig uppdatering nu ?  ,
det finns inte så många som ttyp kollar min blogg, men ska försöka oh ttyp länka min blogg hos andra :)
men iaf, då typ vah jah ute oh sprang lite, ska börja springa nu ! :)
riktigt skönt asså ;) xd
sen fixa jah mig , senare så drog jah oh mötte becca, ´vi åkte t bella sen ,
så typ gick vi oh plinga på oh fråga om ttyp ngn som hette sofia oh sånt vah där ,
men senare satte vi oss vid ett trapphus oh tyyp toog bilder,
men asså pallar inte skriva hela dagen x''d , äh lite seg just nu :p
ska nog sitta oh kolla på film snart, muuuumms !
hahahahahahahaha, skoojjjaa baaaaara !
men om du vill att jah ska ändra på min blogg så skriv i en enkel KOMMENTAR ! :)
men just nu har jah inte sån stoor blogg ork, men kan lägga upp bilder från idag, /puss tessiii











shabbe <33






inga mer bilder !


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

vi hade hur kul som helst älskning

2010-08-08 @ 22:35:41
Postat av: beecca <33

dagen var perfekt gmn :) <33

2010-08-08 @ 23:08:51
URL: http://rjsh.blogg.se/
Postat av: josefin

jag älskar diin blogg!<3

2010-08-08 @ 23:09:21
URL: http://josefiin.blogg.se/
Postat av: algren ,

skit fina bilder :) <3

2010-08-09 @ 00:00:03
URL: http://algren.blogg.se/
Postat av: shabbbe

vfr la du inte cp bilder på mej bby :)<3??<3

2010-08-10 @ 17:41:29
Postat av: shabbe

skrev lite fel men vfr la du in cp bilder på mej :)<333

2010-08-10 @ 17:42:12

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0