förstörd vänskap .

ahopp, nu åskar & regnar det :O
gillart men ibland kan datan ttyp bara stängas av? ;o
så däh gillar jah inte , tänkte kolla ngn film , men ska faktiskt snart byta data ;)
HAHAHAH, för det äh inte mysigt i mamma&pappas rum , mohahahah !
myssigare hos mig, men min data ähh fuckad , därför sitter jah här ;)
men kanske ska berätta om min dag? , sooo what . ,
skulle gått mäh salle t stan , men inte i detta väder.
får väll bli imorrn ?
för mamma har tagit ut pengar åt mig , wiiiiiiiiiiiiiiie !
200 spääänn , jah äh rik :D näh skojja bah x)
men orkar inte skriva hela dagen .
kanske ska sluta blogga... får inga kommentarer inte så många som kollar min blogg heller ;/
men puss på er alla oh hare gött ! (H) <3

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0