blogginlägg alla ! ;)



mitt första blogginlägg, fint eller ?;)
kommentera om det vart bra , men asså var osminkad oh ganska hes .://
men ska såklart göra flera ! , har säkert skämt ut mig för hela youtube ;)
men ni undrar säkert hur jah kom ut? , joh fatema hon ttyp knacka på oh sa att jah skulle hänga med ut,
vi cykla lite oh så , kuuuuul :)
sen stack vi te bella oh snacka lite mäh henne men hon orkade inte komma ut x''))
så vi stack t slestadskolans basketplan där träffa vi ngra , jah gick hem me maryam men vi var ute lite oh så ttog kort oh fiiilma lite ;) hahahah bästa videon , maryam härma kissie ! :D
men ska duscha nu , känner att mitt hår äh äckligt ;s
syns & hörs imorrn ! :D<33333

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: maryaam

kommentera nått sött :)haha bästa ! <333

lägg upp den dära när jag härma kissie?

2010-08-11 @ 00:13:57
URL: http://maaaryaam.blogg.se/
Postat av: IDA

sv: Vad kul med videoblogg! Skulle vilja göra det jag med, men jag är för feg! haha

2010-08-11 @ 09:43:57
URL: http://idawa.blogg.se/
Postat av: matilda

faaaaaaaaaaast vafan , kopia av min blogg eller ;s

samma text färg o står samma saaker i menyn o där man ska klicka för att kommentera , kom me nytt eget bruden !

2010-08-11 @ 10:16:58
URL: http://matildakss.blogg.se/
Postat av: leoos fina namn :D

jag älskar din röst :)

2010-08-15 @ 04:35:05

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0